JoomlaTemplates.me by HostMonster Reviews

Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2025 r.

Opublikowano: czwartek, 23 styczeń 2025

Wykaz dróg

Opublikowano: środa, 03 lipiec 2024

L.p.

Nr drogi

Nazwa

km

                                                                        DROGI WOJEWÓDZKIE

1.

685

Zabłudów - Kleszczele

14,140

DROGI POWIATOWE

1.

1619B

Łosinka – Jagodniki dr 685

3,430

2.

1652B

Poryjewo – Wiluki – Czeremcha Osada

7,700

3.

1654B

Bielsk Podlaski – Werstok – dr. 1652B

9,400

4.

1655B

Stare Berezowo – Stary Kornin – Dubicze Cerk.

7,170

5.

1666B

Dr. 1655B – Koryciska – Istok – Witowo – Długi Bród

9,914

6.

1667B

Dubicze Cerkiewne – Kraśkowszczyzna – Piaski

6,767

7.

1668B

Wojnówka – Starzyna – Górny Gród

5,194

8.

1669B

Dr. 1654B – Czechy Orlańskie

1,938

9.

1670B

Orla – Krywiatycze – Stary Kornin

1,010

10.

1671B

Stary Kornin – Jagodniki

2,600

11.

1675B

Dubicze Cerkiewne – Dubicze Tofiłowce – Dr. 1655B

4,279

12.

1676B

Rutka – Grabowiec

3,568

RAZEM

62,97

 

DROGI GMINNE

1.

108532B

Jagodniki - Orzeszkowo

1,100

2.

108671B

Tofiłowce - Rutka

1,757

3.

108672B

Dr pow. 1654B - Rutka

1,208

4.

108673B

Dubicze Cerkiewne - Grabowiec

1,505

5.

108268B

Grabowiec - Reduty

2,700

6.

108674B

Grabowiec - Saki

2,260

7.

108675B

Dubicze Cerkiewne, ul. Polna

1,933

8.

108676B

Grabowiec – Czechy Orlańskie

2,760

9.

108677B

Czechy Orlańskie - Jelonka

4,820

10.

108678B

Czechy Orlańskie - Kraskowszczyzna

1,200

11.

108680B

Werstok - Policzna

1,550

12.

108681B

Werstok ulica

0,930

13.

108682B

Werstok - Wiluki

1,640

14.

108683B

Wiluki - Krągłe

3,300

15.

108684B

Werstok - Starzyna

3,500

16.

108685B

Starzyna - Policzna

2,800

17.

108686B

Starzyna - Bobinka

1,420

18.

108687B

Górny Gród - Klakowo

1,400

19.

108688B

Górny Gród – Nikiforowszczyzna - Wygon

1,800

20.

108689B

Jelonka - Suchowolce

1,550

21.

108690B

Tofiłowce - ulica

0,970

22.

108691B

Dubicze Cerkiewne – zalew Bachmaty – Czechy Orlańskie            (w tym ul. Słoneczna)

1,640

23.

108692B

Dubicze Cerkiewne, ul. Osiedlowa

0,428

24.

108693B

Droga we wsi Jelonka

1,650

25.

108695B

Czechy Orlańskie

0,350

26.

108696B

Czechy Orlańskie

0,570

27.

108697B

Jelonka (Policzna – Kleszczele)

1,060

28.

108698B

Istok

2,310

29.

108699B

Pasieczniki Małe - Witowo

2,450

30.

108700B

m. Kraśkowszczyzna

0,530

31.

108701B

Czechy Orlańskie - Werstok

2,340

32.

108702B

Istok - Piaski

4,080

33.

108703B

Dubicze Cerkiewne ul. Główna

2,220

34.

108704B

Dubicze Cerkiewne ul. Parkowa

0,856

35.

108705B

Dubicze Cerkiewne ul. Leśna

0,241

RAZEM

62,848

Przyjdź na spotkanie "Danie Wspólnych Chwil"!

Opublikowano: czwartek, 20 lipiec 2023

serdecznie zapraszamy

Czytaj więcej...

Obowiązek informacyjny

Opublikowano: środa, 05 kwiecień 2023

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

    1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Główna 67, 17-204 Dubicze Cerkiewne, tel. 85 686 90 90, e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.

    3. Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.

    4. Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji sprawy oraz ewentualnie po ich zakończeniu w celu wypełnienia obowiązku prawnego.

    6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.

    7. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

    8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

    1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Deklaracja dostępności

Opublikowano: piątek, 31 marzec 2023

 

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI SERWISU dubicze-cerkiewne.pl

Zgodnie z art. 14 ust. 1 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) podmiot publiczny do dnia 30 września 2020 r. zobowiązany był do powołania w swojej jednostce koordynatora do spraw dostępności.

W Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne Zarządzeniem Nr OR.120.6.2022r. Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z dnia 27 maja 2022 r. w sprawie powołania koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne do pełnienia tej funkcji został wyznaczony:

Mikołaj Ławrynowicz – pracownik UG Dubicze Cerkiewne

Kontakt:

Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul Główna 65

pokój Nr 15 tel. (85) 682 79 93

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowejwww.dubicze-cerkiewne.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu www.dubicze-cerkiewne.pl

Data publikacji strony internetowej w obecnym kształcie:  31.03.2023r

Data ostatniego przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności: 30.03.2023r.

 

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI

Niniejsza strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

TREŚCI NIEDOSTĘPNE:

  1. Niektóre z filmów nie posiadają napisów dla osób głuchych, poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.

  2. Linki - także te prowadzące do serwisów zewnętrznych – w zdecydowanej większości otwierają się w tym samym oknie. W niektórych artykułach w treści pojawiają linki opatrzone sformułowaniem „czytaj”, „kliknij tutaj”. Pozostałe są poprawiane w miarę możliwości.

  3. W zdjęciach nagłówkowych w aktualnościach brakuje alternatywnego tekstu. CMS uniemożliwia dodawanie tekstu alternatywnego w przypadku zdjęcia nagłówkowego w poście, podmiot w miarę możliwości finansowych dokona poprawy dostępności strony w tym zakresie. Pozostałe pliki: jpeg., png., pdf., zamieszczane w formie plakatu w tekście, banneru, galerii zawierają alternatywny opis lub są opisane w sposób umożliwiający zrozumienie publikowanej treści.

  4. Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie.

  5. Strona nie jest w pełni dostępna z poziomu klawiatury. Dostęp do wszystkich zakładek jest możliwy przy korzystaniu z mapy serwisu (nawigacji), obsługiwanej z poziomu klawiatury. Pozostałe części składowe strony są dostępne z poziomu klawiatury. Stosuje się standardowe skróty klawiatury.

  6. Na stronie znajdują się dokumenty opublikowane, które są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,

  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,,

  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,

  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji, pochodzą z innych systemów.

  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR. Jedno z takich darmowych narzędzi znajduje się na stronie OnlineOCR 

 

PRZYGOTOWANIE OŚWIADCZENIA W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Oświadczenie sporządzono dnia: 30.03.2023r r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny oraz skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: http://wave.webaim.org/

 

INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Paweł Jakoniuk adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 660433523. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

 

POSTĘPOWANIE ODWOŁAWCZE

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Nazwa organu odwoławczego: Rzecznika Praw Obywatelskich

Adres organu odwoławczego: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich al. Solidarności 77 00-090 Warszawa

Adres e-mail organu odwoławczego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon organu odwoławczego: 800 676 676

 

Do pobrania: