Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2025 r.
- Postanowienie Nr 127 Komisarza Wyborczego w Białymstoku II w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
- Załącznik nr 1 do Postanowienia Nr 127 Komisarza Wyborczego w Białymstoku II-1
- Postanowienie Nr 125/2025 Komisarza Wyborczego w Białymstoku II ( 288.67 KB ) z dnia 28 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025r.
- Materiały informacyjno-edukacyjne Państwowej Komisji Wyborczej
- Protokół z losowania składów obwodowych komisji wyborczych
- INFORMACJA Komisarza Wyborczego w Białymstoku II z dnia 17 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania w gminie Dubicze Cerkiewne obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r
- INFORMACJA KOMISARZA WYBORCZEGO W BIAŁYMSTOKU II w sprawie informacji o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
- POSTANOWIENIE MARSZAŁKA SEJMU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 15 stycznia 2025 r. w sprawie zarządzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Informacja o czynnym i biernym prawie wyborczym w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
- Wykaz powołanych urzędników wyborczych z obszaru działania Delegatury KBW w Białymstoku
- Kalendarz wyborczy
- POSTANOWIENIE NR 69/2025 KOMISARZA WYBORCZEGO W BIAŁYMSTOKU II
- Informacja Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z dnia 08 kwietnia 2025r. w sprawie wykazu miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025r.
Wykaz dróg
L.p. |
Nr drogi |
Nazwa |
km |
DROGI WOJEWÓDZKIE |
|||
1. |
685 |
Zabłudów - Kleszczele |
14,140 |
DROGI POWIATOWE |
|||
1. |
1619B |
Łosinka – Jagodniki dr 685 |
3,430 |
2. |
1652B |
Poryjewo – Wiluki – Czeremcha Osada |
7,700 |
3. |
1654B |
Bielsk Podlaski – Werstok – dr. 1652B |
9,400 |
4. |
1655B |
Stare Berezowo – Stary Kornin – Dubicze Cerk. |
7,170 |
5. |
1666B |
Dr. 1655B – Koryciska – Istok – Witowo – Długi Bród |
9,914 |
6. |
1667B |
Dubicze Cerkiewne – Kraśkowszczyzna – Piaski |
6,767 |
7. |
1668B |
Wojnówka – Starzyna – Górny Gród |
5,194 |
8. |
1669B |
Dr. 1654B – Czechy Orlańskie |
1,938 |
9. |
1670B |
Orla – Krywiatycze – Stary Kornin |
1,010 |
10. |
1671B |
Stary Kornin – Jagodniki |
2,600 |
11. |
1675B |
Dubicze Cerkiewne – Dubicze Tofiłowce – Dr. 1655B |
4,279 |
12. |
1676B |
Rutka – Grabowiec |
3,568 |
RAZEM |
62,97 |
DROGI GMINNE |
|||
1. |
108532B |
Jagodniki - Orzeszkowo |
1,100 |
2. |
108671B |
Tofiłowce - Rutka |
1,757 |
3. |
108672B |
Dr pow. 1654B - Rutka |
1,208 |
4. |
108673B |
Dubicze Cerkiewne - Grabowiec |
1,505 |
5. |
108268B |
Grabowiec - Reduty |
2,700 |
6. |
108674B |
Grabowiec - Saki |
2,260 |
7. |
108675B |
Dubicze Cerkiewne, ul. Polna |
1,933 |
8. |
108676B |
Grabowiec – Czechy Orlańskie |
2,760 |
9. |
108677B |
Czechy Orlańskie - Jelonka |
4,820 |
10. |
108678B |
Czechy Orlańskie - Kraskowszczyzna |
1,200 |
11. |
108680B |
Werstok - Policzna |
1,550 |
12. |
108681B |
Werstok ulica |
0,930 |
13. |
108682B |
Werstok - Wiluki |
1,640 |
14. |
108683B |
Wiluki - Krągłe |
3,300 |
15. |
108684B |
Werstok - Starzyna |
3,500 |
16. |
108685B |
Starzyna - Policzna |
2,800 |
17. |
108686B |
Starzyna - Bobinka |
1,420 |
18. |
108687B |
Górny Gród - Klakowo |
1,400 |
19. |
108688B |
Górny Gród – Nikiforowszczyzna - Wygon |
1,800 |
20. |
108689B |
Jelonka - Suchowolce |
1,550 |
21. |
108690B |
Tofiłowce - ulica |
0,970 |
22. |
108691B |
Dubicze Cerkiewne – zalew Bachmaty – Czechy Orlańskie (w tym ul. Słoneczna) |
1,640 |
23. |
108692B |
Dubicze Cerkiewne, ul. Osiedlowa |
0,428 |
24. |
108693B |
Droga we wsi Jelonka |
1,650 |
25. |
108695B |
Czechy Orlańskie |
0,350 |
26. |
108696B |
Czechy Orlańskie |
0,570 |
27. |
108697B |
Jelonka (Policzna – Kleszczele) |
1,060 |
28. |
108698B |
Istok |
2,310 |
29. |
108699B |
Pasieczniki Małe - Witowo |
2,450 |
30. |
108700B |
m. Kraśkowszczyzna |
0,530 |
31. |
108701B |
Czechy Orlańskie - Werstok |
2,340 |
32. |
108702B |
Istok - Piaski |
4,080 |
33. |
108703B |
Dubicze Cerkiewne ul. Główna |
2,220 |
34. |
108704B |
Dubicze Cerkiewne ul. Parkowa |
0,856 |
35. |
108705B |
Dubicze Cerkiewne ul. Leśna |
0,241 |
RAZEM |
62,848 |
Przyjdź na spotkanie "Danie Wspólnych Chwil"!
serdecznie zapraszamy
Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
Administratorem Państwa danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Główna 67, 17-204 Dubicze Cerkiewne, tel. 85 686 90 90, e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
-
Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji sprawy oraz ewentualnie po ich zakończeniu w celu wypełnienia obowiązku prawnego.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
-
Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
-
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Deklaracja dostępności
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI SERWISU dubicze-cerkiewne.pl
Zgodnie z art. 14 ust. 1 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) podmiot publiczny do dnia 30 września 2020 r. zobowiązany był do powołania w swojej jednostce koordynatora do spraw dostępności.
W Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne Zarządzeniem Nr OR.120.6.2022r. Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z dnia 27 maja 2022 r. w sprawie powołania koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne do pełnienia tej funkcji został wyznaczony:
Mikołaj Ławrynowicz – pracownik UG Dubicze Cerkiewne
Kontakt:
Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul Główna 65
pokój Nr 15 tel. (85) 682 79 93
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowejwww.dubicze-cerkiewne.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu www.dubicze-cerkiewne.pl
Data publikacji strony internetowej w obecnym kształcie: 31.03.2023r
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności: 30.03.2023r.
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI
Niniejsza strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
TREŚCI NIEDOSTĘPNE:
-
Niektóre z filmów nie posiadają napisów dla osób głuchych, poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
-
Linki - także te prowadzące do serwisów zewnętrznych – w zdecydowanej większości otwierają się w tym samym oknie. W niektórych artykułach w treści pojawiają linki opatrzone sformułowaniem „czytaj”, „kliknij tutaj”. Pozostałe są poprawiane w miarę możliwości.
-
W zdjęciach nagłówkowych w aktualnościach brakuje alternatywnego tekstu. CMS uniemożliwia dodawanie tekstu alternatywnego w przypadku zdjęcia nagłówkowego w poście, podmiot w miarę możliwości finansowych dokona poprawy dostępności strony w tym zakresie. Pozostałe pliki: jpeg., png., pdf., zamieszczane w formie plakatu w tekście, banneru, galerii zawierają alternatywny opis lub są opisane w sposób umożliwiający zrozumienie publikowanej treści.
-
Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie.
-
Strona nie jest w pełni dostępna z poziomu klawiatury. Dostęp do wszystkich zakładek jest możliwy przy korzystaniu z mapy serwisu (nawigacji), obsługiwanej z poziomu klawiatury. Pozostałe części składowe strony są dostępne z poziomu klawiatury. Stosuje się standardowe skróty klawiatury.
-
Na stronie znajdują się dokumenty opublikowane, które są niedostępne z uwagi na fakt, że:
-
pochodzą z różnych źródeł,
-
są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,,
-
opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
-
posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji, pochodzą z innych systemów.
-
opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR. Jedno z takich darmowych narzędzi znajduje się na stronie OnlineOCR
PRZYGOTOWANIE OŚWIADCZENIA W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Oświadczenie sporządzono dnia: 30.03.2023r r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny oraz skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: http://wave.webaim.org/
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Paweł Jakoniuk adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 660433523. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
POSTĘPOWANIE ODWOŁAWCZE
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Nazwa organu odwoławczego: Rzecznika Praw Obywatelskich
Adres organu odwoławczego: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich al. Solidarności 77 00-090 Warszawa
Adres e-mail organu odwoławczego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon organu odwoławczego: 800 676 676
Do pobrania:
Więcej artykułów…
Strona 1 z 5